Skip to content

تحلیل نات کوین امروز ۲۰ خرداد

تحلیل نات کوین ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
در
خواندن در 1 دقیقه

با تحلیل تکنیکال نات کوین امروز ۲۰ خرداد با شما همراه هستیم. نات کوین در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته و در برخورد با دو ناحیه حمایتی نزدیک، احتمال بالایی برای صعود دارد. البته هنوز قیمت نات کوین تا کف ناحیه حمایتی پایین که قدرت بیشتری هم دارد، فاصله زیادی داشته و احتمال ریزش آن را نیز در طول روز جاری و یکی دو روز آتی می‌دهیم.

پیش‌بینی ما از قیمت نات کوین برای یک هفته آینده یک روند صعودی است که از ناحیه بیضی مشخص شده، آغاز خواهد شد. برای مدیریت ریسک ناشی از احتمال سقوط بیشتر نات کوین در کوتاه مدت، خرید پله‌ای این ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاه‌ها (3)

  1. درود به شما
    پیشبینی‌ قیمت نات کوین در سال‌های آینده حاکی از افزایش قابل‌ توجه در ارزش این ارز است که نشان‌ دهنده افزایش اعتماد سرمایه‌ گذاران می باشد.
    شانس خوبی وجود دارد که قیمت آینده Not coin بتواند دو برابر شود. اگرچه دستیابی به چنین سطوحی نامشخص است اما روند صعودی امیدوار کننده به نظر می رسد و رشد قابل توجهی در بلندمدت انتظار می رود.
    طبق پیش‌بینی قیمت NOT ، این ارز می‌تواند رشد قابل‌ توجهی را تجربه کند و انتظار می‌ رود قیمت‌ها از بالاترین سطح قبلی فراتر رود.

  2. درود به همه دوستان
    جمله معروفی در تجارت وجود دارد با این مضمون که شایعه را بخر و بفروش. مفهوم این جمله آن است که اگر احتمال مثبت در وقایع مربوط به یک دارایی وجود دارد، آن چیز باید خریداری شود و در صورت وقوع باید فروخته شود. بسیاری از افراد در استناد به همین جمله اقدام به فروش کردند و این مسئله باعث کاهش ارزش بیت کوین شد. یکی از دلایل سقوط قیمت بیت کوین، فروش آن به واسطه ماینر های باتجربه بود که به مسئله کاهش ارزش دامن زد. در صورتی که اگر آنها از جریان مرتبط خبر داشتند، به واسطه یک افت کوچک قیمت، اقدام به فروش بیت کوین ها نکرده و اجازه می دادند تا بیت کوین روند صعودی خود را ادامه دهد.

;