Skip to content
top banner

رشد ۱۶ درصدی فلوکی و عملکردی بهتر از دوج‌کوین و شیبا

سایه رشد فلوکی بر دوج و شیبا
در
خواندن در ۱ دقیقه

فلوکی (FLOKI) روز گذشته با رشدی ۱۶ درصدی خوش درخشید و با عملکردش بر میم‌کوین‌های بزرگ بازار همچون دوج‌کوین و شیبا سایه انداخت.

دوج‌کوین و شیبا روز گذشته هر کدام رشدی حدود  ۴ درصدی داشتند و زیر سایه رالی فلوکی قرار گرفتند.

این رشد پس از صحبت عضو تیم مرکزی توسعه Flocki با جامعه هواداران این ارز و به میان کشیدن بازی متاورسی Valhalla که قابلیت دریافت پاداش ارز دیجیتال دارد، اتفاق افتاد.

او با تکیه بر اهمیت این بازی کریپتویی گفت: بر اساس تجزیه‌وتحلیل دقیق داده‌ها راه‌اندازی این پروژه می‌تواند اهمیتی حیاتی برای Floki داشته باشد و ما آن را در بهترین شرایط بازار راه‌اندازی خواهیم کرد. او همچنین گفت معتقد است این بازی بلاک‌چینی برای فلوکی اهمیتی بیش از فهرست‌شدن این ارز در صرافی بایننس دارد.

او با اشاره به رالی بیت‌کوین گفت گرچه رشد بازار شروع شده است؛ اما هنوز آن‌قدر که می‌خواهیم داغ نشده است. این عضو تیم توسعه فلوکی درباره راه‌اندازی TokenFi در اکوسیستم فلوکی هم اظهارنظر کرد و گفت: «دلایل زیادی وجود دارد که فکر می‌کنم TokenFi پادشاه دارایی‌های جهان واقعی خواهد شد. این پروژه به کامل‌ترین پلتفرم توکنیزه کردن دارایی‌های جهان واقعی تبدیل خواهد شد و فارغ از داشتن تجربه در جهان کریپتو می‌توانید گام‌های لازم برای توکنیزه کردن دارایی‌های واقعی را در این پلتفرم بردارید و از کیفیت نقدینگی در آن مطمئن باشید. این کار با سرعت بسیار زیادی انجام‌پذیر خواهد بود.»

TokenFi توکن زیرمجموعه فلوکی نیز روز گذشته رشدی ۱۹ درصدی را تجربه کرد.