Skip to content

کیف پول  OKX پشتیبانی از شبکه TON را آغاز کرد

تون کوین در کیف پول OKX‌ لیست شد
در
خواندن در ۲ دقیقه

صرافی اوکی‌ایکس، پشتیبانی از شبکه‌ تون  (TON) که به پیام‌رسان تلگرام مرتبط است را به کیف پول اوکی‌ایکس اضافه کرد. این رویداد، با فلسفه‌ی اوکی‌ایکس همسو بوده و صدمین پروتکل پشتیبانی‌شده از سوی این کیف پول را رقم می‌زند.

این کیف پول، یک محصول مستقل وب ۳ است که جداگانه از صرافی متمرکز (CEX) اوکی‌ایکس فعالیت می‌کند، اما با صرافی غیرمتمرکز (DEX) اوکی‌ایکس همگام‌سازی شده است.

مدیر ارشد بازاریابی اوکی‌ایکس، حیدر رفیق، در مصاحبه‌ای اعلام کرد در حالی که اوکی‌ایکس تلاش می‌کند دسترسی به طیف گسترده‌ای از توکن‌ها و پروتکل‌ها را برای کاربران کیف پول ارز دیجیتال خود فراهم آورد، می‌خواهد تجربه‌ای باکیفیت ارائه دهد و هر توکنی نمی‌تواند معیارهای ما را برآورده کند.

رفیق گفت: «فرایند لیستینگ ما معمولاً حول محور چند نکته می‌چرخد. اولاً، می‌خواهیم قبل از بررسی لیستینگ، شاهد پایداری یک توکن باشیم. ما زمان مناسب را هدف قرار می‌دهیم، زمانی که جامعه‌ای شکل گرفته و تقاضای قابل توجهی وجود داشته باشد. اگر بدون تقاضای کافی چیزی را راه‌اندازی کنیم، با نقش ما همخوانی نخواهد داشت.»

 

طبق داده‌های بازار از CoinMarketCap، تون کوین (TON) با استقبال خوبی در اوکی‌ایکس مواجه شده است. این توکن، ششمین رمزارز پرمعامله در این صرافی متمرکز است و درست پشت سر جفت ارزهای‌های معاملاتی BTC-USDT و SOL-USDT قرار می‌گیرد. رفیق اشاره کرد که معاملات TON هر زمان که ویژگی‌های جدیدی برای بازی‌سازی معرفی شود، افزایش می‌یابد. او معتقد است این ویژگی‌ها باعث ایجاد علاقه و تعامل کاربر می‌شود.

او گفت: «کاربردی که بیشتر مردم از آن هیجان‌زده هستند، سهولت مشارکت در پاداش‌ها و برنامه‌های درون شبکه‌ای است. بر اساس سیگنال‌های مختلفی که ردیابی می‌کنیم، این جنبه‌ی بازی‌سازی محبوب‌ترین بخش است. البته، سفته‌بازانی هم هستند که فقط به دنبال نگه‌داشتن توکن به امید افزایش ارزش آن به دلیل پشتیبانی تلگرام هستند.»

کیف پول اوکی‌ایکس پیش از پشتیبانی از TON، با افزودن پشتیبانی از زنجیره‌های NEAR، Blast و zkLink Nova، قابلیت‌های خود را گسترش داده است.

کیف پول اوکی‌ایکس اخیراً رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) معاملاتی یونی‌سواپ لبز را ادغام کرده و پلتفرمی را برای توسعه‌دهندگان بازی‌های وب ۳ راه‌اندازی کرده است.

ارز دیجیتال تون‌کوین (TON) خرید‌وفروش تون‌کوین (TON) در صرافی تبدیل
خرید تون‌کوین (TON)

دیدگاه‌ها

;