صعود بیت‌کوین تا بالاتر از ۶۴،۰۰۰ دلار؛ میم‌کوین‌ها در صدر بازار

رشد بیت کوین و میم کوین ها

بازار ارزهای دیجیتال در آخر هفته کاری: اوج‌گیری دوباره بیت‌کوین. جهش دوج‌کوین، شیبا اینو و پپه، بیت‌کوین بالای ۶۴ هزار دلار رسید.دوج‌کوین، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد کرده است.

 

روند رشد دوباره بیت‌کوین همچنان ادامه دارد. این ارز دیجیتال پس از ریزش به زیر ۵۹ هزار دلار در روز گذشته، امروز به بالاترین سطح چند روز اخیر یعنی بیش از ۶۴ زار دلار رسید.

اکثر آلت‌ کوین ‌ها نیز بار دیگر با افزایش قابل توجهی همراه شدند، که شامل بخش همیشه پرنوسان میم ‌کوین‌ ها نیز می‌شود.

بیت‌کوین در مرز ۶۴ هزار دلار

بیت‌کوین هفته‌ی معاملاتی بسیار ناپایداری را پشت سر گذاشت و قیمت آن چندین بار با ریزش شدید روبرو شد. همه چیز در ابتدای روز دوشنبه با روند صعودی آغاز شد، زمانی‌که بیت‌کوین تقریباً به ۶۵ هزار دلار رسید، اما به‌سرعت کنترل بازار به دست فروشندگان افتاد و قیمت به ۶۲ هزار دلار سقوط کرد.

کاهش قیمت همچنان ادامه داشت و بیت‌کوین به زیر ۶۰ هزار دلار ریخت. این اصلاح قیمت با ثبت پایین‌ترین رقم دو ماه اخیر یعنی ۵۶ هزار و ۵۰۰ دلار در روز چهارشنبه، پیش از آخرین نشست کمیته‌ی فدرال بازار آزاد آمریکا (FOMC) به اوج خود رسید.

پس از اتمام این نشست و اعلام اینکه فدرال رزرو قرار نیست نرخ بهره را افزایش دهد، بیت ‌کوین با افزایش و کاهش ۲ هزار دلاری به موقعیت اولیه خود بازگشت. روند بهبود قیمت در ساعت‌های بعدی افزایش یافت و این ارز دیروز به نزدیکی ۶۰ هزار دلار رسید.

ابتدا این روند صعودی متوقف شد، اما در ادامه‌ی روز بیت کوین توانست از این مقاومت روانی عبور کند. خریداران فشار را حفظ کرده و بیت‌ کوین را به بالاترین سطح چند روز اخیر یعنی ۶۴ هزار و ۳۰۰ دلار رساندند. با وجود اندکی کاهش قیمت از آن زمان، بیت‌کوین در حال حاضر در حوالی ۶۴ هزار دلار معامله می‌شود.

رشد ۸.۵ درصدی روزانه‌ی بیت‌کوین به این معناست که ارزش بازار آن به بالاتر از  ۱.۲۴ تریلیون دلار رسیده است، در حالی که دامیننس آن بر آلت‌کوین‌ها روی ۵۰.۵ درصد قرار دارد.

جهش دوج‌کوین، شیبا و پپه، آلت‌کوین‌های پیشرو در افزایش قیمت

بالاترین افزایش قیمت‌ در میان آلت‌کوین‌های بزرگ، متعلق به بخش پرنوسان میم‌کوین‌ها است. دوج‌ کوین، اولین و بزرگترین عضو این گروه، با بیش از ۱۲ درصد افزایش، هم‌اکنون با قیمت ۰.۱۵ دلار معامله می‌شود. پپه نیز با جهش ۱۱.۷ درصدی روند صعودی داشته است، در حالی که شیبا اینو با ۸ درصد افزایش، از مرز ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار عبور کرده است. STX دیگر ارز دیجیتالی است که عملکرد صعودی چشمگیری دارد و با جهشی ۱۴ درصدی، به قیمت ۲.۴ دلار رسیده است.

اتریوم و بایننس کوین نیز با رشد مشابه حدود ۳.۵ درصدی، همراه شده‌اند. در نتیجه، اتریوم با عبور از ۳۱۰۰ دلار و بایننس کوین با قیمت ۵۸۵ دلار معامله می‌شوند.

سایر آلت‌کوین‌های بزرگ بازار نیز در وضعیت صعودی قرار دارند، که از جمله TON با رشدی ۱۰ درصدی به آستانه ۶ دلار برگشته است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از زمان کاهش روز چهارشنبه، بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار بهبود یافته و هم‌اکنون به ۲.۴۶۰ تریلیون دلار رسیده است.

ثبت نام با موفقیت انجام شد

چکیده دنیای کریپتو در یک ایمیل

با عضویت در خبرنامه تبدیل از جدیدترین مقالات آموزشی و تاثیرگذارترین اتفاقات ارزهای دیجیتال در یک ایمیل مطلع شوید.

عضویت

اخبار فوری

زمان پایان چرخه صعودی بیت کوین

زمان پایان چرخه صعودی بیت کوین مشخص شد

کی یانگ جو مدیرعامل کریپتوکوانت می‌گوید: بیت کوین هم اکنون در میانه چرخه صعودی فعلی خود قرار دارد. کارنامه عملکرد بیت کوین در طول ده سال گذشته تحت سلطه چرخه‌های نزولی (خرسی) و صعودی (گاوی) بوده است. به طور کلی، رویداد هاوینگ بیت کوین به عنوان کاتالیزور شروع بازار صعودی در نظر گرفته می شود، […]

احساسات مثبت بازار بیت کوین

تغییر جهت احساسات سرمایه‌گذاران بیت‌کوین به سمت صعود؛ آیا بیت کوین به زودی به ۷۰۰۰۰ دلار می‌رسد؟

قیمت بیت کوین پس از رسیدن به سقف تاریخی خود یعنی ۷۳٬۷۳۷ دلار در اواخر اسفند نتوانسته است خود را در سطح بالایی از قدرت و استحکام حفظ کند. در واقع، مهم‌ترین ارز دیجیتال جهان با رویداد هاوینگ در اردیبهشت وارد عصر جدیدی شد، اما عملکرد قیمت آن در هفته های گذشته هنوز این موضوع […]

تحلیل تکینکال ارز دیجیتال ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال قیمت ارزهای دیجیتال (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)

امروز نگاهی دقیق‌تر به ارزهای اتریوم، ریپل، کاردانو، شیبا اینو و پولکادات می‌اندازیم. با تحلیل تکینکال برخی از مهم‌ترین و شناخته شده‌ترین ارزهای دیجیتال در خدمت شما هستیم. اتریوم (ETH) قیمت اتریوم پس از تست حمایت ۲۸۰۰ دلاری، بالاخره این هفته از خواب بیدار شد و با ۷ درصد رشد قیمت به کار خود ادامه […]

جایزه دلاری در انتظار شماست!

با دعوت از دوستان خود به صرافی تبدیل، دلار هدیه بگیرید.