Skip to content
top banner

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال (۱ خرداد ۱۴۰۳)

تحلیل بازار ارزهای دیجیتال ۲ خرداد
در
خواندن در ۱ دقیقه

قیمت بیت کوین (BTC) بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار امروز با حدود ۲ درصد کاهش کمی پایین از از سطح ۷۰،۰۰۰ دلار معامله می‌شود و در زمان تنظیم این خبر قیمت آن ۶۹،۸۲۵ دلار است.

اتریوم (ETH) دست از رشد نکشیده و با توجه به اخبار مثبت درباره ETFهای اسپات این ارز، با رشدی ۲ درصدی نسبت به روز گذشته اکنون حوالی ۳،۷۵۰ دلار ایستاده است. البته اتریوم امروز دقایقی تا بالاتر از ۳،۸۰۰ دلار هم پیش رفته بود. این ارز مجموع رشد هفتگی خود را به نزدیکی ۳۰ درصد رسانده است.

در میان آلت کوین‌ های بزرگ بازار بایننس کوین (BNB) با حدود ۳ درصد صعود بالاتر از ۶۲۱ دلار معامله می‌شود اما ریپل (XRP) و سولانا (SOL) اندکی افت را تجربه می‌کنند و تون کوین با ۵ درصد کاهش قیمت قرمزترین آلت ‌کوین بزرگ بازار است.

در فهرست ۱۰۰ ارز بزرگ بازار پپه (PEPE) با پرواز ۲۱ درصدی خود رشد ماهانه‌اش را به ۱۰۵ دلار رساند و بار دیگر سقف تاریخی خود را شکست. توکن بازی کریپتویی گالا (GALA) هم که هکرش مبالغ دزدیده شده را پس داده امروز با صعودی ۹ درصدی در جایگاه دوم ارزهای پرسود بازار قرار دارد.

فلوکی (FLOKI) پس از پپه دومین میم کوینی است که در میان برترین‌ها قرار گرفته و صعودی ۸ درصدی را تجربه می‌کند. بوک آو میم (BOME) و دوج کوین (DOGE) نیز به ترتیب به ۴ و ۳ درصد رشد در بالای این جدول قرار دارند.