آموزش واریز به صرافی کوینکس

آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوینکس

در این مطلب از راهنمای تبدیل، قرار است قدم‌به‌قدم بیاموزیم چگونه به صرافی کوینکس ارز دیجیتال واریز کنیم.

  1. ابتدا به صرافی کوینکس به آدرس coinex.com رفته و وارد سایت می‌شوید. و بر روی گزینه دارایی ها ۱-۱ کلیک کرده و گزینه واریز ۲-۱ را انتخاب می‌نمایید.
  2. سپس از قسمت ۱-۲ ارزمورد نظر خود که می‌خواهید واریز نمایید را انتخاب کرده. (ما در این مثال ارز تتر را انتخاب می‌نماییم.) و سپس از بخش ۲-۲ شبکه مورد نظر برای انتقال را تعیین نمایید که ما در این مثال شبکه trc20 را انتخاب می کنیم و سپس در بخش ۳-۲ می‌توانید آدرس خود را دریافت کنید. شما باید این آدرس را در پلتفرم مبدا در قسمت برداشت یا withdraw – send وارد نمایید تا بتوانید ارزدیجیتال مورد نظر خود را به کوینکس انتقال دهید. با زدن گزینه‌ی ۴-۲ می‌توانید آدرس را کپی نمایید. لطفا حتما پس از وارد کردن آدرس در مبدا چک نمایید که آدرس را دقیق وارد کرده اید و شبکه انتقال ارز در مبدا و مقصد یکسان باشد.
  3. همچنین اگر در قسمت دارایی های یعنی assets بودید مطابق شکل می‌توانید با زدن دکمه واریز یا deposit به قسمت واریز ارز دیجیتال بروید.

سخن آخر

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با پشتیبانی بیش از ۲۲۰ ارز دیجیتال و ابزار مدیریت ریسک حدضرر و OCO، پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است که شما می‌توانید همین حالا به این خانواده بپیوندید. فرصت را از دست ندهید و همین حالا ثبت‌نام کنید.

پیشنهاد مطالعه: شما همچنین می‌توانید آموزش واریز و برداشت در صرافی بایننس را در راهنمای گام به گام تبدیل بخوانید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید